Quran Explorer - [Sura : 17, Verse : 1 - 111]
Saya tidak menawarkan ganjaran apa-apapun, Saya menawarkan persahabatan di laman ini dan perkongsian pengalaman tanpa pasca-bayar maupun pra-bayar

Selasa, 14 Disember 2010

Bila yang Dijadikan Menghina Penjadinya


Azab sangsara kau akan rasai


Semasa  aku ingin muat turun photo gila yang kau orang tengggok ,ada beberapa peristiwa yang aku patut kongsi bersama

Aku percaya ini semua kerja syaitan yang tak mahu aku masukan gambar yang kau orang lihat kedalam blog aku yang tak berapa diminati oleh para pelayar

Walau apapun akhirnya aku berjaya juga..kerana aku tahu yang berkuasa itu Adalah Allah bukan syaitan yang  di benci oleh semua makhluk tuhan ini

Semasa aku  dok edit gambar seksi agar tidak kelihatan teramat gila.rumah aku tetiba bergelap ,aku buat pemeriksaan pada box suis dan didapati salah satu darinya off(trips) hal ini beberapa kali berlaku ,yang peliknya suis on pun bilik aku masih bergelap juga
Aku cuba melihat rumah jiran,,kalau-kalau ada berlaku pekara yang sama,tetapi  jelas sekali mereka tidak mengalami lampu padam

Tapi aku sudah sampai masa untuk menghadap Allah,kerana waktu  sudah 3:30  pagi  ..selepas aku tunai kan apa yang menjadi amalanku dengan Allah,tetiba lampu mulai menerangi bilik kecil aku

Ini semua bukan pelik bin ajaib ,saje saje Allah ingin menguji aku agar aku tidak leka dari menunaikan amalan malam  yang selalu ditunaikan,

Akhlak manusia dalam gambar yang kau orang lihat itu,terpulanglah apa yang kau orang nak cakap.bagi pendapat aku,,rupanya sahaja mirip manusia kerana hidung,muluk,telinga,diletak oleh Allah sebagaimana manusia lain,jika diletak sebagai mana Babi,Anjing,,,,,agak-agaknya dia juga tak layak dipangil Babi Atau Anjing 

Aku tak peduli jika Iblis marah aku ,kerana berkata pada pengikutnya yang mirip manusia,yang aku takut adalah kemarahan Allah,jika aku menjadi kemurkaan Allah dalam hal ini..aku yakin Dia mengampuni aku dengan Kasih-Nya






Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Asslamualaikum

Komenlah dengan bertanggunjawap

Anak Palestien

Your pictures and fotos in a slideshow on MySpace, eBay, Facebook or your website!view all pictures of this slideshow